Foto’s Challenge 1: Bakzelf de beste oliebol!

Onze trainingen Forums Oliebollen! Foto’s Challenge 1: Bakzelf de beste oliebol!

Weergave van 8 reactie threads
  • Auteur
      Anoniem
      Inactief

Deel je foto van deze challenge in een reactie op dit bericht. en vergeet niet op elkaar te reageren!

Peter
      Sleutelbeheerder

Update: helaas heb ik nog niet gefikst dat er een werkbalk in normale taal boven het bericht verschijnt zodat je een foto kunt uploaden. Dat zal op dinsdag 30 november gelukt zijn.

Anoniem
      Inactief

Zelf oliebollen gebakken

Test

Anoniem
        Inactief

hanne, de foto plugin werkt. benieuwd naar je plaatje!

Anoniem
      Inactief

Het grappige is dat ik me herinner dat ik een extra pak oliebollenmix heb gekocht 31 december om te bakken in Jan/ febr maar nooit heb gedaan.. ik zal eens kijken of het er nog staat!

Anoniem
      Inactief

deze challenge sla ik over, zie mijn tekst en uitleg bij de laatste vraag in de quiz 😉

Anoniem
      Inactief

Oliebollen bakken doe ik alleen op 31 december, dus ga jullie helaas geen foto laten zien. Mijn oma echter bakte vroeger ook ergens midden in de zomer oliebollen. Dat deed ze dan op het vakantiepark waar ze een huisje had. Menig voorbijganger liep snuffelend voorbij en verzuchtte dat het naar oliebollen rook…..

Anoniem
      Inactief

olliebol

Ik heb het pak gevonden! Dit had ik gekocht om in februari nog een keer oliebollen te bakken… nu twijfel ik of het nog kan want houdbaar tot april 2021…

Anoniem
        Inactief

Dat is een dilemma Joitske! weggooien van voedsel is zo zonde. Maar een gezondheidsrisico lopen wil je ook niet. gelukkig frituur je alle beestjes die er eventueel inzitten toch dood. En misschien ontwikkel je wel een enorm lekkere insectenbol op deze manier. Eet smakelijk!

Anoniem
      Inactief

Ik heb de snelle oliebollen in de airfryer gebakken. De eerste keer had ik ze te lang in het melkmengsel laten liggen en het bovenste velletje van de sandwich niet verwijdert.

Ik heb het daarna nog een keer gemaakt en het wat ‘gepimpt’, toen waren ze heerlijk!

PS: in België is er geen traditie om olie (of smoutebollen) met nieuwjaar te eten. Wij eten ze meestal bij de kermis omdat er dan een smoutebollenkraam staat. Wij eten ze bij wijze van spreke wanneer we willen 😄.

Anoniem
      Inactief

Ze zien er heerlijk uit! Geeft mij inderdaad een oud en nieuw gevoel 🙂

Weergave van 8 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.